Eurokampaň SaS po celom Slovensku má za sebou posledný deň. Hoci nám upršané počasie neprialo, stredu 22. mája sme strávili na Námestí SNP v Bratislave. O čo horšie bolo počasie, o to lepšie bolo jedlo. Národnú kuchyňu Cypru grilovaný halloumi pripravil šéfkuchár Marcel Ihnačák a europoslanec Richard Sulík. Nielen o skvelú syrovú pochúťku, ale aj o rozhovory s kandidátmi SaS prejavili Bratislavčania veľký záujem.

Že ste našu ochutnávku s názvom „Ako chutí EÚ“ nestihli? Žiadny problém. Recept na prípravu národného jedla Cypru nájdete na našej webovej stránke >>

Europoslanec Richard Sulík

Posledný deň eurokampane SaS pre májové eurovoľby 2019 v hlavnom meste Bratislava nepremeškal ani súčasný europoslanec Richard Sulík, ktorý verejnosti prezradil, ako to funguje v Európskom parlamente. Podľa jeho slov:

„Vôbec nie je pravda, že jeden poslanec v Európskom parlamente nič nezmôže. Možností je viacero a takmer všetky som aj využíval.“

Europoslanec Richard Sulík sa zároveň pochválil odpočtom svojej päťročnej práce, ktorý zhrnul v publikácii s názvom Eurošpeciál. Rovnako vyzdvihol odborné i morálne kvality našich kandidátov do eurovolieb. K TOP 3 z nich patrí Eugen Jurzyca, Alojz Baránik a Lucia Ďuriš Nicholsonová.

O čom je eurokampaň SaS pre eurovoľby 2019

Eurokampaň SaS pre májové eurovoľby 2019 nie je len bežnou povinnou jazdou pred voľbami. Naopak, eurokampaň SaS je tu preto, aby občanom Slovenska dokázala, že voliť v eurovoľbách je naozaj dôležité. Európska únia totiž svojimi nariadeniami rozhoduje o našom každodennom živote, a preto práve váš hlas môže rozhodnúť. Ak chcete aj vy, aby Európska únia fungovala v prospech záujmov občanov Slovenska, poďte 25. mája voliť číslo 25. Lebo zdravý rozum je najlepší recept.

V Bruseli za Slovensko!