Eurokampaň SaS 2019 sa v pondelok 20. mája uskutočnila v metropole východu v Košiciach. V poradí 25. deň sme strávili v čase od 14:00 do 18:00 hod. na Hlavnej ulici, kde Košičania mohli ochutnať národné jedlo Nemecka Eintopf, teda nemeckú polievku zo …

Košice - Eurokampaň SaS, Eurovoľby 2019

… všetkého „čo dom dal“. Tú nepripravoval nikto iný ako europoslanec Richard Sulík a šéfkuchár Marcel Ihnačák. Eintopf si Košičania na námestí veľmi pochvaľovali a pritom sa veľa dozvedeli o našich kandidátoch do eurovolieb 2019.

Nemali ste možnosť zastaviť sa na kus reči v našom stane a ochutnať nemecké národné jedlo? Nezúfajte. Aby ste aj vy vedeli, „Ako chutí EÚ“, recept nájdete tu >>

Europoslanec Richard Sulík

Europoslanec Richard Sulík sa v Košiciach okrem svojho kuchárskeho umenia podelil aj s päťročnými zážitkami z Európskeho parlamentu.

„V Bruseli sa rozhoduje o všetkom, čo sa týka nášho každodenného života. Preto je nevyhnutné poslať tam zástupcov, ktorí sú odborne zdatní a budú vedieť vyhodnotiť, čo je pre Slovákov nevyhnutné a čo nie,“

… vysvetľoval prítomným europoslanec Richard Sulík. Zároveň pritom vyzdvihol odborné i morálne kvality kandidátov SaS, najmä TOP 3, kam patrí – Eugen Jurzyca, Alojz BaránikLucia Ďuriš Nicholsonová.

Eurokampaň SaS pre májové eurovoľby 2019

Eurokampaň SaS má za cieľ dokázať ľuďom, že eurovoľby 2019 sú dôležité aj pre ďalšie fungovanie Slovenska v Európskej únii. Snahou SaS je presviedčať voličov na základe kvalitného programu, akým je Manifest slovenského eurorealizmu. Eurovoľby 2019 majú veľký význam a jedným z nich je aj to, aby nebol zvolený väčší počet pravicových extrémistov a ľavicových populistov, ako tomu bolo v minulosti. Aj preto je heslom kandidátov SaS do eurovolieb 2019 – „V Bruseli za Slovensko!“

25. mája voľte 25!