V poradí už 14. eurokampaň SaS pre májové eurovoľby 2019 pokračovala vo štvrtok 25. apríla v meste Liptovský Mikuláš. Slnečné počasie prilákalo v čase od 14:00 do 18:00 hod. na Námestie mieru množstvo zvedavcov. Počas ochutnávky s názvom „Ako chutí EÚ“ mali ...

... prítomní možnosť ochutnať francúzske národné jedlo Boeuf à la bourguinonne, teda pomaly varené mäso na víne, ktoré pripravil šéfkuchár Marcel Ihnačák a europoslanec Richard Sulík.

V prípade, že ste našu ochutnávku v centre Liptovského Mikuláša nestihli, máme pre vás skvelý tip. Pripravte si národné jedlo Francúzska v pohodlí svojho domova podľa jednoduchého receptu, ktorý nájdete na našej webovej stránke kliknúť na národné jedlo Francúzska – Boeuf à la bourguignonne >>

EuroShow Nikitu Slováka

Hlavný program, ktorý eurokampaň SaS zahŕňa, čakal na Mikuláščanov o 19:00 hod. v podniku Route 66. Z EuroShow Nikitu Slováka sa diváci mali možnosť dozvedieť o našich TOP 3 kandidátoch do eurovolieb 2019 viacero zaujímavostí. Napríklad aj to, akému športu od malička holduje líder kandidátky a tímlíder SaS pre verejné financie Eugen Jurzyca. Čím by bol tímlíder SaS pre spravodlivosť a kandidát s č. 2 Alojz Baránik, ak by sa nevenoval právu. Alebo aj to, ako najradšej relaxuje podpredsedníčka NR SR a kandidátka SaS s č. 3 Lucia Ďuriš Nicholsonová.

Okrem TOP 3 kandidátov SaS na poslancov Európskeho parlamentu sa eurokampane zúčastnil aj kandidát na europoslanca s č. 5 Miroslav Žiak.

Europoslanec Richard Sulík

Čo by to bola za eurokampaň SaS, keby jej pevnou súčasťou nebol predseda strany a europoslanec Richard Sulík? Ten sa na večernej EuroShow s divákmi opätovne podelil o svoje päťročné pracovné skúsenosti z Európskeho parlamentu. Europoslanec Richard Sulík zároveň prítomným vysvetlil, prečo by členstvo Slovenska v Európskej únii malo byť naším kľúčovým záujmom.

„Pre Slovensko je členstvo v Európskej únii rozhodujúcim a strategickým záujmom, bez ktorého by nemohlo využívať štyri základné slobody. Uvažovať o vystúpení Slovenskej republiky z Únie podľa toho, akým spôsobom sa vysporiada s touto otázkou Británia po brexite, je čisté blúznenie,“

... uviedol europoslanec Richard Sulík.

Eurokampaň SaS a jej cieľ

Eurokampaň SaS nemá za cieľ ľudí iba zabávať, ale najmä informovať o plánoch budúcich europoslancov strany SaS v Bruseli a o názoroch strany na budúcnosť Európskej únie. Práve z tohto dôvodu spísal europoslanec Richard Sulík a líder kandidátky SaS Eugen Jurzyca 27 konkrétnych opatrení na reformu Európskej únie – známy ako Manifest slovenského eurorealizmu. Rozhodnutia EÚ majú veľký vplyv na náš každodenný život. Eurovoľby 2019 sú pre naše fungovanie v EÚ veľmi dôležité. Ak chcete zmenu, 25. mája voľte 25. Veď zdravý rozum je najlepší recept!

Eurokampaň SaS nasleduje v týchto mestách

Fotogaléria z Eurokampane SaS v Liptovskom Mikuláši